Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług
zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

[x] Zamknij

Rekrutacja odbywa się w dwóch etapach:

Etap I: Analiza aplikacji Etap II: Rozmowy kwalifikacyjne
Aplikacje kandydatów są analizowane i selekcjonowanie przez osoby z Działu Administracyjnego.Czytając aplikację kandydata zwracamy przede wszystkim uwagę na zgodność kwalifikacji z wymaganiami określonymi w profilu kompetencji, czyli zestawie cech i umiejętności, które uznaliśmy za pożądane u kandydatów na dane stanowisko.
Cenne są dla nas informacje na temat zakresu obowiązków w poprzednich miejscach pracy oraz okresów zatrudnienia u poprzednich pracodawców. Dodatkowo warto się pochwalić wiedzą i umiejętnościami, które korespondują z wymaganiami zawartymi w ofercie pracy. Warto pamiętać, że życiorys i list motywacyjny są wizytówką, która decyduje o tym, czy zaprosimy kandydata na rozmowę kwalifikacyjną.
Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest przez osoby z Działu Administracyjnego, a po pozytywnym wyniku rozmowy kandydat zapraszany jest na drugie spotkanie – z Szefem Zespołu lub Działu, do którego prowadzona jest rekrutacja. 
W trakcie rozmów weryfikowane są informacje zaprezentowane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych – w szczególności w zakresie wykształcenia, dotychczasowego doświadczenia zawodowego, umiejętności oraz planów zawodowych. W zależności od stanowiska sprawdzane są również: znajomość języków obcych – najczęściej języka angielskiego, zdolności analitycznego myślenia, kreatywność. Rozmowy kwalifikacyjne prowadzone są w siedzibie firmy.

Bo liczy się jakość
Nasz system zarządzania jakością
jest certyfikowany na zgodność
z normą ISO 9001:2008.